Jak odmienić gabinet, aby zwiększyć prestiż firmy

W myśl zasady: „jak Cię widzą, tak Cię piszą”, należy pamiętać, że poprzez kreację wyglądu czy też wnętrza w znaczący sposób można poprawić swoją pozycję. Zatem nie będzie dla nikogo zaskoczeniem, że zmieniając aranżację wnętrza można dodać mu nietuzinkowego charakteru, a jednocześnie zwiększyć prestiż. To tym ważniejsze, jeśli owym wnętrzem jest gabinet. Zatem w dzisiejszym poradniku przedstawimy Wam nasze pomysły, jak odmienić gabinet, aby zwiększyć prestiż firmy. Niewątpliwie bardzo ważne będzie tu oświetlenie, m.in. lampki led biurkowe.

Wybór odpowiednich mebli to podstawa

Na samym początku warto pomyśleć o znalezieniu odpowiednich mebli. Aby dodać wnętrzu elegancji, najlepiej wybrać takie w stylu kolonialnym. Jak wiadomo te wykonane z naturalnego drewna są drogie, dlatego można wybrać modele z materiałów drewnopochodnych, takich jak płyta mdf czy płyta laminowana. Zaletą jest niezwykła odporność na uszkodzenia mechaniczne, a także struktura, która może doskonale imitować naturalne drewno, łącznie z widocznymi na jej powierzchni słojami i sękami. Można zdecydować się na meblościankę w kolorze naturalnej olchy czy wenge. Dla miłośników subtelniejszych aranżacji, najlepiej sprawdzą się te o wybarwieniu sosny andersen albo bielonego dębu.

Biurko ma znaczenie

Niewątpliwie kiedy chce się wykonywać swoje obowiązki w biurze, trzeba dobrać odpowiednie biurko. Tutaj bardzo duże znaczenie ma powierzchnia robocza. Zatem blat powinien być na tyle duży, aby pomieścić niezbędne akcesoria oraz laptopa. W tym przypadku bardzo ważna jest również stylistyka np. utrzymana w estetyce ludwikowskiej, w której rzeźbione, zakrzywione nóżki w połączeniu masywnym blatem tworzą reprezentacyjny mebel. Na blacie można umieścić dodatkowo mały sekretarzyk, który pomieści akcesoria takie jak notesy, długopisy czy ważną dokumentację. Miłośnicy aranżacji hi-tech mogą wybrać biurko ze szklanym blatem na metalowej podstawie, do którego można dobrać wysoką futurystyczną biurkową lampkę led z poruszającymi się wewnątrz światełkami led.

Wybór detali tworzy prestiż wnętrza

Bardzo ważne są także detale, które mogą uczynić Twoje biuro bardziej eleganckim, a przy tym nie zaburzają ergonomii. Warto tutaj pamiętać, że dodatki powinny wpisywać się w całą aranżację, a jednocześnie nie powinny jej przytłaczać. Doskonałym wyborem będą więc obrazy, w subtelnych minimalistycznych ramach. Można także postawić na lustra z ornamentowym wykończeniem. Ich zaletą jest także fakt, że optycznie powiększają przestrzeń. Na biurku dodatkowo warto umieścić rodzinną fotografię. Natomiast nie należy wybierać dodatków takich jak świeczniki, wazony czy antyramy. Ozdabianie gabinetu poduszkami także nie jest wskazane.

Oświetlenie dla komfortu pracy, wygody oraz prestiżu

We wnętrzu musi panować odpowiedni klimat, dlatego także wybór oświetlenia ma niebagatelne znaczenie. W przypadku miejsca do pracy należy wybrać zimne, ewentualnie neutralne światło, gdyż ciepłe stwarza atmosferę relaksu. Dlatego na suficie warto wykorzystać plafony, a w przypadku wysokich pomieszczeń zdecydować się na sufit podwieszany z lampkami led. Osobnego doświetlenia wymaga strefa pracy, gdzie znajduje się biurko, a także regał. Tu doskonałym wyborem będzie biurowa lampka LED, której design warto dopasować do pomieszczenia. Zatem do gabinetu w stylu glamour, świetnie sprawdzi się lampka z harmonijkowym abażurem bądź kryształkami. Z kole i do skandynawskiej lub industrialnej można wybrać proste lampki led biurkowe do których wkręca się dekoracyjne żarówki. W tym przypadku powinny one jednak stać nieco wyżej, dlatego będą dobrym wyborem do biurka z nadstawką. Obok strefy pracy może stać jeszcze duża lampa stojąca, zwłaszcza jeśli blisko znajduje się regał. Obok niego można postawić jeszcze fotele co stwarza bardziej domową atmosferę. Taka aranżacja idealnie sprawdza się do przyjmowania gości, którzy mogą usiąść na wygodnych fotelach tapicerowanych.

Aranżacja wnętrza gabinetu ma bardzo duże znaczenie zwłaszcza w przypadku pierwszego kontaktu z kontrahentem. Sprawia, że firma postrzegana jest bardziej profesjonalnie, a klienci czują się w takim miejscu komfortowo.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here