Prawdy i mity na temat pisania ogłoszeń

Jak pisać ogłoszenia. Chyba wszyscy przyznamy, że temat wydaje się łatwy i nieskomplikowany: ogłoszenia to przecież po prostu krótkie, treściwe teksty użytkowe, których jedyną funkcją jest informować o określonym fakcie lub określonej możliwościna przykład w przypadku ogłoszenia o sprzedaży. Jednak jeśli przejrzymy codzienną prasę, szybko zorientujemy się, że rzeczywistość musi być bardziej powikłana, niż tego rodzaju jej teoretyczne modele. Rzuca się w oczy przede wszystkim niezwykle, wręcz zatrważająco niski poziom ogromnej większości publikowanych tekstów. Wynikałoby z tego, że, pomimo pozornej pozornej łatwości, umiejętne sformułowanie ogłoszenia wcale nie jest aż tak proste. Możliwe zresztą, że przyczyna opisywane stanu rzeczy w jakiejś mierze tkwi w zaniedbaniach i wadach polskiego systemu edukacji, który niezbyt dużą wagę przywiązuje do tego, aby wykształcić w uczniach określone umiejętności praktyczne, które następnie okazałyby się przydatne w codziennym życiu i w borykaniu się z najbardziej prozaicznymi czynnościami.

www.360interactive.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here